Liz, yo (oulan) wrote,
Liz, yo
oulan

  • Mood:

God? Gas?

TySouthpaw: *falls over* i dont wanna go to work *clings to you* come kidnap me
Degac Creep: haha
Degac Creep: I would if I could
TySouthpaw: D:
TySouthpaw: YOUR GOD WHY CANT YOU?
Degac Creep: hahaha
Degac Creep: no gas in the car
TySouthpaw): ;-;
TySouthpaw: BUT YOU ARE GOD!
Degac Creep: gas is beyond even god
TySouthpaw: WHY DOES GOD NEED GAS?
TySouthpaw: ;-;
TySouthpaw: can't god like fly or something?
Degac Creep: psh
Degac Creep: stories
TySouthpaw: Some god D:
Degac Creep: I can't fly
Degac Creep: I can't raise the dead
Degac Creep: I can't walk on water
Degac Creep: or was that jesus
TySouthpaw: LMAO
TySouthpaw: Jesus never flew
Degac Creep: whatever
Degac Creep: point is
TySouthpaw: lol
Degac Creep: god needs gas for the lincoln towncar or god can't leave town
Tags: the logs of chat, trufax
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 3 comments